Kristina and Fey19 hours, 22 minutes ago
Hallo min vän❣️
Allt väl hos dig? Här är det bara bra efter några dagar med extra urvätskning, hihi ..
Det har varit en period med lite för varmt inomhus, ute har det varit en skön bris. Men jag är ju som jag är, orkar inte göra mig iordning och ta mig utanför dörren varje dag. Stackars Thomas .. 🤪
Han sticker iväg och cyklar på sin MTB och jag får sitta hemma och bara ta det lungt. Har ingen bok på G nu, löser mest korsord.
Det lät som verkligt söta klänningar på Farmers Market. Kul att se vad nytt som kommer!
Erica mår sämre nu efter en bra period med mycket skolavslutningar och studentuppvaktning och så midsommarfirande på det. Hon känner sig alltid hungrig men mår illa när hon åtit soppa och en vältuggad hård smörgås. Jag hoppas att Palliativa ordinerar dropp (TPN) igen så hon inte behöver känna sig hungrig.
Må väl min sköna❣️
Allt väl hos dig? Här är det bara bra efter några dagar med extra urvätskning, hihi ..
Det har varit en period med lite för varmt inomhus, ute har det varit en skön bris. Men jag är ju som jag är, orkar inte göra mig iordning och ta mig utanför dörren varje dag. Stackars Thomas .. 🤪
Han sticker iväg och cyklar på sin MTB och jag får sitta hemma och bara ta det lungt. Har ingen bok på G nu, löser mest korsord.
Det lät som verkligt söta klänningar på Farmers Market. Kul att se vad nytt som kommer!
Erica mår sämre nu efter en bra period med mycket skolavslutningar och studentuppvaktning och så midsommarfirande på det. Hon känner sig alltid hungrig men mår illa när hon åtit soppa och en vältuggad hård smörgås. Jag hoppas att Palliativa ordinerar dropp (TPN) igen så hon inte behöver känna sig hungrig.
Må väl min sköna❣️


















































