Helene and Christa1 minute ago
🌺🍁*´¨`☽🌺🍁
( 𝓗𝓪𝓿𝓮 𝓪 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵 𝓭𝓪𝔂 🌺🍁
🍁🌺. ¸¸¸ ¸.🍁 •°🌺
Det gikk bra med gastroskopien - jeg har tydligvis betennelse på magemunnen - men det var töfft å ta seg hjem i varmen, ikke like varmt her men det var da varmt nok på bussen hjem. Nå skal jeg straks i seng etter en stille og fredelig natt på jobben! Önsker deg en fin fin torsdag :-)
( 𝓗𝓪𝓿𝓮 𝓪 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵 𝓭𝓪𝔂 🌺🍁
🍁🌺. ¸¸¸ ¸.🍁 •°🌺
Det gikk bra med gastroskopien - jeg har tydligvis betennelse på magemunnen - men det var töfft å ta seg hjem i varmen, ikke like varmt her men det var da varmt nok på bussen hjem. Nå skal jeg straks i seng etter en stille og fredelig natt på jobben! Önsker deg en fin fin torsdag :-)

























































































