Jytte and Daizy (DK)1 hour, 22 minutes ago
eftermiddagsvatten. Det har varit 36 grader här idag, men nu har det börjat blåsa lite, och regn och åska utlovas, det borde inte komma förrän imorgon, men det kan komma lite tidigare. Nästa vecka borde vi ha normala temperaturer på 22-23 grader. Ha en bra kväll.








































