Jytte and Daizy (DK)24 minutes, 51 seconds ago
Eftermiddagsvand, jeg sidder lige så stille og laver ingenting, her er 31 gr. Mie, Josias og Ebbe er lige kørt. Mie var så glad , hun har fået arbejde 37 timer om ugen fra den 1. August, det er så med døgnvagter ind imellem, men Josias har en flexibel arbejdsgiver, så jeg håber de kan få det til at hænge sammen. Jeg fik svinget støvsugeren inden det blev for varmt, og fik også fjernet nogen mælkebøtter på bagsiden af hækken. Jeg har noget kold kartoffelsalat på køl, og så vil jeg stege en kyllingfilet, det er ellers ikke sulten, der trænger sig på i varmen. Hav en god aften



































1 