Jytte and Daizy (DK)14 minutes ago
God morgen. Det bliver endnu en dejlig solskinsdag, selv om det skulle blive varmt. Jeg skal til fys, og i aften er der klubaften i petanqueklubben, vi har kun et åbent skur at sidde i, så det bliver til at holde ud. Hav en god torsdag























































