Jytte and Daizy (DK)40 minutes, 37 seconds ago
Varmt vand, her er 25 gr, heldigvis lufter det lidt. Jeg bliver nødt til at gå lidt tidligere med Perle, heldigvis er der steder, hvor der er skygge, hvor vi kan gå uden hun bliver stegt. Så skal jeg have lavet mig en kande kaffe og pakket sammen, klubben giver smørrebrød, men vi skal sel have alt andet med. Det plejer Vardevej hyggelig aften. Tak for sommerand og god eftermiddag





















































