Jytte and Daizy (DK)26 minutes, 29 seconds ago
Morgenvand, åh, hvor dejligt, vi skal have flere dage med sol og varme. Jeg satte parasollen op i går, sidste år kom den slet ikke ud fra skuret, så i år bliver den luftet. Perle var meget træt i går, da vi havde afleveret Henning, hun gik ind i sin seng, og jeg måtte vække hende, da vi skulle på aftentur, og nu har vi lige snuppet 2 km, og hun er gået i kurven og sover videre, og det er fint, hun er træt, så sover hun måske mens jeg spiller petanque, men ellers skal Ulla nok fortælle mig det, jeg synes hun er blevet mærkelig det sidste års tid, efter hun faldt og brækkede skulderen, der er hele tiden noget hun brokker sig over. Det er som om, hun er jaloux over, Ruth og jeg tager på tur en gang om året, og spiller petanque sammen, hun måtte jo opgive den tur, hun skulle have været på sidste år. Hun har desværre ingen interesser, ud over at glo serier i tv og så går hun til fredagskaffe i centret og op til Karen tirsdag eftermiddag, hvor de drikker kaffe og synger gamle s@nge fra 40`er og 50`erne, de er ikke kommet længere. Sean var så glad i går, det var så dejligt at se, og jeg nød at komme hjem til stilheden og en fin have, Michael havde skåret kanter hele vejen rundt om græsplænen. Hav en god dag



























































