Jytte and Daizy (DK)4 minutes, 45 seconds ago
Godmorgen, det bliver endnu en varm dag her, lovet op til 35 grader. Det er for meget for mig, men vi kan ikke gøre noget ved vejret. Det skulle vende i morgen med torden og lyn og kraftig regn, og så burde alt være tilbage til det normale. ⚡️⛈️ Jeg drikker kommunesnaps og spiser saltstænger for at binde væsken og ikke få udvasket alt salten af kroppen. Det er først i slutningen af august der står noget i min kalender, så mon ikke det skulle kunne lykkes at mødes, det glæder jeg mig til. Det kan da også være, jeg kan mødes med AM denne gang, jeg er på højskole, det glæder jeg mig til. Jeg har Perle til i morgen aften, det er meget hyggeligt med lidt selskab, men jeg glæder mig også, til at blive mig selv igen. Hav en dejlig lørdag.



























































1 