Jytte and Daizy (DK)9 minutes, 40 seconds ago
Søndagsvand, her har det tordnet det meste af natten, men Perle skulle jo ud, så det var på med regnfrakken og af sted, det var skønt vejr at gå i selv om det regnede og tordnede, nu ser det ud som om, det er ved at klare op, så kan det være, vi kan gå en lidt længere tur. Det skulle blive varmt igen i dag, men ikke så voldsomt som i går, lige nu er her 21 gr, og det har hjulpet, det har regnet, selv om det ikke er de store mængder vand, der er kommet. Vores søndagsspil i petanque er aflyst, det ville jo også være uforsvarligt at gå ude i solen i 2 timer med 30 gr. Hav en god søndag og tak for en violet bi


























































