Rut and Tinne5 minutes, 4 seconds ago
God kväll! Ja nu är det alldeles för varmt. Det är fortfarande 26 grader ute så det går inte att vädra och få in kall luft heller - suck! Men det ska komma regn i början på nästa vecka tack och lov. Vi har inte lika varmt som i Europa i alla fall även som det var en bit över 30 idag. Ha det gott!
































































































1 