Helene and Christa8 minutes, 38 seconds ago
Hei i natten! Sitter og venter på Norges kamp mot Senegal. Skal jo gjöre en gastroskopi i morgen ettermiddag. Tenkte få i meg litt lett mat her - skal jo faste fra kl 09 og fram til undersökelsen. Det har vaert kjempefint vaer her i dag men jeg har bestillt overskyet vaer og ikke så varmt til i morgen - er ikke moro med knall sol og varme når jeg ikke får drikke vann. Ha en fin tirsdag xx




















































































1 