Rut and Tinne4 minutes, 36 seconds ago
God kväll! Ja nu är det alldeles för varmt. Det är fortfarande 26 grader ute så det går inte att vädra och få in kall luft heller - suck! Men det ska komma regn i början på nästa vecka tack och lov. Vi har inte lika varmt som i Europa i alla fall även som det var en bit över 30 idag. Ha det gott!
































































































1 