Jytte and Daizy (DK)8 minutes, 58 seconds ago
Eftermiddagsvand, det har været ulideligt i dag. Michael kom i formiddags og vi fik en kop kaffe, da han var gået fik jeg bagt en portion pandekager, dem skal vi have i morgen, hvor vi skal have pandekagedag. Pandekager til eftermiddagskaffen, fyldte pandekager til aften og bananpandekager med creme fraiche og syltetøj til dessert. Deler Alma, som har fået lov at vælge menuen denne gang. Nu er det begyndt at blæse op, så det kan være, jeg skal have vinduerne på krog i stedet for fuldt åbne, jeg kan også høre lidt bulder i det fjerne, det skulle ellers først blive regn og torden i morgen. Tak for krabben og god afte



































1 