Jytte and Daizy (DK)47 seconds ago
Morgenvand. En dejlig stille morgen, overskyet og ingen vind, så Perle måtte med ud på den lange tur i dag. Dejligt det et ved at være sommerferie for dig, en der er vel noget afslutning sidst på ugen. Jeg har Nabokaffe, og jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv, om I vi skal sidde ude eller inde, men der er 2 timer endnu, så måske. Hav en god dag






























































1 