Jytte and Daizy (DK)3 minutes, 33 seconds ago
det har været ulideligt i dag, 36 gr, den har været strid. Michael kom i formiddags og vi fik en kop kaffe, da han var gået fik jeg bagt en portion pandekager, dem skal vi have i morgen, hvor vi skal have pandekagedag. Pandekager til eftermiddagskaffen, fyldte pandekager til aften og bananpandekager med creme fraiche og syltetøj til dessert. Det er Alma, som har fået lov at vælge menuen denne gang. Nu er det begyndt at blæse op, så det kan være, jeg skal have vinduerne på krog i stedet for fuldt åbne, jeg kan også høre lidt bulder i det fjerne, det skulle ellers først blive regn og torden i morgen. Nu buldrer det nærmere, og det vil være rart at få renset luften, mit stuevindue er fuldstændig spækket med tordenfluer, og de kribler og krabler på en. Jeg skal hilse fra AM, vi har aftalt at mødes på Oldfruen, når jeg er på højskole, sker det nok også nemmere at tilrettelægge besøg. Hav en god aften
























































