Jytte and Daizy (DK)15 minutes, 7 seconds ago
Morgenvand. Det en dejlig morgen, let overskyet og ingen vend, så Perle og jeg tog den lange tur på 3,5 km. Jeg vaskede stue og køkkengulv inden vi gik, og nu har Perle været i haven og ud og ind et par gange, så det var spildt arbejde😩 Jeg har Nabokaffe og jeg overvejer, om vi kan sidde ude, jeg har hverken overdækket eller læhegn ved terrassen, men det er først kl 9.30, så måske! Jeg kan i hvert fald lave bakken klar. Jeg skal vist bare sidde stille og sumpe, hvis der bliver 30 gr på lørdag, som der er lovet, det er lige i overkanten, men det er måske det eneste sommer vi får. Det er altså noget underligt noget med de banker, håber det går i orden, er det billetten du ikke kan få lov at betale? Måske jeg skulle lave en gang appelsinmarmelade, desværre har jeg fået forlagt min opskrift, men jeg ved, jeg har givet dig den, så måske du vil sende den til mig. Kyllingpate er lækkert på en skive godt brødet, og så et glas sherry til, og de5 er da en fin bytte I laver. Nå, jeg må se at komme i omdrejninger, hav en god tirsdag


























































