Jytte and Daizy (DK)1 minute, 59 seconds ago
Aftenvand, jeg gade ikke gulvet mere i dag, måske jeg tørrer det over igen i morgen, og så må jeg vente lidt med at lukke Perle ud i haven. Ruth og jeg tager til koncert med Lotte Risholt i aften, (hun kommer fra Holbæk) vi har et Amfiteater 3 km herfra, og der er gratis adgang til koncert og Sct. Hansbål. Det har været lunt i dag, men jeg tror alligevel jeg tager lange bukser på i aften. Teateret er lige op ad en sø, og der er mange træer, så der er mest skygge. Jeg tager min festivalstol med, jeg kan ikke kravle ned og sætte mig på græsset, så kommer jeg ikke op igen. Jeg har lige rundet byen sammen med Perle, på det her tidspunkt af dagen kan vi gå i skygge næsten hele vejen. Jeg valgte vi skulle sidde inde til Nabokaffen, der var ikke varmt nok til at sidde ud, og nu er det for varmt - jeg er ikke nem at gøre tilfreds 😂 måske min opskrift dukker op, jeg husker det var noget med, jeg skulle koge nogen af skrællerne, så jeg må nok det hele igennem, jeg tror ikke, jeg har lånt den ud. Han en god aften og tak for den grønne bi.


























































1 