Jytte and Daizy (DK)3 hours, 47 minutes ago
Det har været ulideligt igen i dag, vi rundede 30 gr ved middagstid, nu er temperaturen faldet til 28 gr. og der kommer en gang imellem et lille vindstød. I morgen skulle vi få normalt sommervejr, det bliver dejligt. Ungerne syntes det var dejligt med alle de pandekager, men jeg er glad for, jeg ikke gratinerede de sidste 5, for det er ikke appetitten der trykker i den varme. Hav en god aften

























































