Jytte and Daizy (DK)5 minutes, 31 seconds ago
Eftermiddagsvand vi har 28 gr i skyggen, det er mere end jeg kan klare, så jeg sidder lige så stille og laver ingenting. Det var en hed omgang at spille petanque, men det er også rart at få rørt sig. Om Perle har hylet mens jeg var væk, ved jeg ikke , men der var fuldstændig stille, da jeg kom hjem. Jeg lukkede hende ind i soveværelset og trak gardinerne for, derinde har hun sin nattenseng, og så behøver hun ikke vogte over de andre rum huset. Jeg skal have kold mad til aften, jeg har lavet en portion kold kartoffelsalat, og jeg har stadig en frikadelle fra forleden, det er ikke sulten, der trykker i den varme. Hav en god eftermiddag

























































