Jytte and Daizy (DK)3 minutes, 5 seconds ago
Morgenvand, vi havde en fin aften i amfiteateret, hvor vi kunne sidde og kigge ud over søen,som var helt blikstille. Underholdningen var udmærket, men musikanlægget kunne ikke rigtig tåle varmen, så de måtte holde et par ekstra pauser. Bålet brændte fint og der var god stemning, så kan man vel ikke forlange mere. Jeg tror, det bliver varmt at spille petanque i dag, der er lovet hedebølge, i dag skulle der kun blive 27 gr, lørdag 32, men der kan nå at ændre sig. Jeg tror det er rigtigt med 1 🍊, jeg husker også, der kun blev et enkelt glas, men man kan jo altid doble op, men appelsinsyltetøj bliver man hurtig træt af. Jeg har taget den lange tur med Perle igen i dag, så håber jeg hun er bare lidt træt, for hun står og hyler, hun kan ikke li at være alene, og Ulla brokker sig! Men det er jo ikke hele dagen og ikke hverdag. hav en god dag og tak for musen





























































