Pia and Ashiki2 minutes, 8 seconds ago
🌸.¸¸¸.•° 💗 ˙·٠•●✿ 🦋 god morgen :) Jeg skal prøve å holde meg våken til kampen, men det blir tøft. Her bæljer det ned, får ikke bruk for solkrem i år ser det ut til!
Guttungen har reist til Bjugn, han fikk et jobboppdrag der i 4 uker, så nå er jeg hjemme alene igjen!
Guttungen har reist til Bjugn, han fikk et jobboppdrag der i 4 uker, så nå er jeg hjemme alene igjen!






































































































1 




