Jytte and Daizy (DK)4 hours, 48 minutes ago
Morgonvatten, här blir det ännu en varm dag, utlovat upp till 35 grader. Det är för mycket för mig, men vi kan inte göra något åt vädret. Det borde vända imorgon med åska och smällar och kraftigt regn, och sedan borde allt vara tillbaka till det normala. ⚡️⛈️ Ha en bra lördag.








































