Jytte and Daizy (DK)56 minutes, 44 seconds ago
Eftermiddagsvand, her har været mere normalt vejr 22 gr og en del skyer og lidt vind. Jeg synes jeg er træt oven på dagen i går, jeg er ikke god til at være sammen med så mange mennesker og så meget larm. Jeg må se, om ikke jeg kan få tørret mine gulve over i morgen tidlig, så kan de tørre mens jeg går tur med Perle, jeg syntes ikke energien stod til det i morges. Jeg havde en dårlig dag og spillede elendigt, syntes jeg selv, og min makker var ikke et hak bedre. Jeg skal ud og pille kartofler, jeg havde købt en bakke i fredags, og de var begyndt at sætte spirer, så nu er de kogt, og så må jeg se, hvad jeg vil lave med dem. Nye kartofler koster stadig 40 kr pr kilo, så jeg vil hellere købe små gamle for 15 kr pr.kg. Perle skal også have en tur inden hun skal have mad, og så skal hun på tisserunde inden vi går i seng. Hav en god aften Og tak for Sfm



































