Jytte and Daizy (DK)12 minutes, 26 seconds ago
Morgenvand, åh, hvor dejligt, vi skal have flere dage med sol og varme. Jeg satte parasollen op i går, sidste år kom den slet ikke ud fra skuret, så i år bliver den luftet. Perle var meget træt i gå, da vi havde afleveret Henning, hun gik ind i sin seng, og jeg måtte vække hende, da vi skulle på aftentur, og nu har vi lige snuppet 2 km, og hun er gået i kurven og sover videre, og det er fint, hun er træt, så sover hun måske mens jeg spiller petanque, men ellers skal Ulla nok fortælle mig det. Jeg har nu aldrig brokket mig, når hendes hund stod og gøede. Dejligt du får klippet din hæk, det pynter på hele haven. Hav en god dag



































