Jytte and Daizy (DK)56 minutes, 7 seconds ago
Godmorgen vand, det bliver endnu en varm dag her, lovet op til 35 grader. Det er for meget for mig, men vi kan ikke gøre noget ved vejret. Det burde vende i morgen med torden og lyn og kraftig regn, og så burde alt være tilbage til det normale. ⚡️⛈️ Her bliver ikke lavet noget i varmen, men jeg må nok bage en portion pandekager i formiddag, jeg har en halv l mælk og en skvat fløde som har overskredet dato, så det skal bruges til noget fornuftigt. Hav en dejlig lørdag.



































1 