Jytte and Daizy (DK)6 hours, 2 minutes ago
Morgenvann, her blir det nok en varm dag, lovet opptil 35 grader. Det er for mye for meg, men vi får ikke gjort noe med været. Det burde snu i morgen med torden og smell og kraftig regn, og da burde alt være tilbake til normalen. ⚡️⛈️ Ha en fin lørdag.




























1 