Ingeborg Karen and Kylie 2 hours ago
Tordenvejret nåede aldrig herop til os i Nordjylland. Der er overskyet og det nyder både katten og jeg. Godt hedebølge ikke er standardvejr fordi det egner jeg mig da dårligt til. På den anden side bliver man tvunget til at slappe af. Jeg ligger mest med min bog og foretager mig så lidt som muligt.





























