Inge and Guldlok10 minutes, 45 seconds ago
Godmorgen. Tak for rensdyret. Vi forventer på min tlf. 24 gr. i dag. Det er fint. Så på et kort den anden dag I får det varmt de næste dage. Min tlf. siger “kun” 30 her. Det kan man jo ikke stole på. Jeg skal op til min veninde i dag og have formiddagskaffe. Vi skal nok sidde i haven. De har en kæmpestor plæne med fine gamle træer. Du må have en god dag i varmen.



















