Isabella and Daydreaming Fairy5 minutes, 40 seconds ago
Godmorgen :)
Jeg ved simpelthen ikke om jeg fik skrevet noget i går. Mine øjne klistrede og jeg havde sovet virkelig dårligt om natten. I nat nøjes jeg med et dynebetræk og blæseren stående på 20 grader og jeg har helt sikkert sovet bedre. Victoria og Theis havde reddet op i køkkenet for det er en del af stuen også så der ville også være 20 grader.. Men her til morgen var de flyttet ovenpå igen :D
så i dag er jeg startet ud med det jeg elsker nemlig næste års konfirmations indbydelser :) jeg har tænkt at jeg skal bruge sommeren på at få lavet det færdig der er på mit bord. Og det er utroligt hvor meget der kan ligge på det. Men jeg er glad for det jeg får lavet :) Jeg kan ikke være ude i det her vejr. Min allergi går helt amok.
Men vi skal i centeret i dag. Jimmy mangler nogle gavekort til deres personale forening. Så kommer vi da lidt ud :)
God fornøjelse med pandekagerne :)
Måske man skal lave mad pandekager en dag i næste uge. Det er lækkert :)
Jeg ved simpelthen ikke om jeg fik skrevet noget i går. Mine øjne klistrede og jeg havde sovet virkelig dårligt om natten. I nat nøjes jeg med et dynebetræk og blæseren stående på 20 grader og jeg har helt sikkert sovet bedre. Victoria og Theis havde reddet op i køkkenet for det er en del af stuen også så der ville også være 20 grader.. Men her til morgen var de flyttet ovenpå igen :D
så i dag er jeg startet ud med det jeg elsker nemlig næste års konfirmations indbydelser :) jeg har tænkt at jeg skal bruge sommeren på at få lavet det færdig der er på mit bord. Og det er utroligt hvor meget der kan ligge på det. Men jeg er glad for det jeg får lavet :) Jeg kan ikke være ude i det her vejr. Min allergi går helt amok.
Men vi skal i centeret i dag. Jimmy mangler nogle gavekort til deres personale forening. Så kommer vi da lidt ud :)
God fornøjelse med pandekagerne :)
Måske man skal lave mad pandekager en dag i næste uge. Det er lækkert :)




























