Ellen and Hilili, East Africa40 minutes ago
28 grader, det er højt for lille Danmark, det er jo et kæmpe sving fra vinter kulden, jeg trives bedst ved 26 i gennemsnit…. Både ude og inde.
Har lige sludret med Kat, de har kun 22 grader, så der er ild i pejsen, og med sweater på….. kuldskære? Jo helt bestemt .
I dag forsøgte jeg med med mit første kalkun lår, den blev over alt forventning faktisk god, havde lagt løg, gulerod og celeri i, det vil jeg mose i morgen til en sovs, til låret…
Tror jeg har mad til resten af ugen.
Hav en hyggeaften med perlen xxx
Har lige sludret med Kat, de har kun 22 grader, så der er ild i pejsen, og med sweater på….. kuldskære? Jo helt bestemt .
I dag forsøgte jeg med med mit første kalkun lår, den blev over alt forventning faktisk god, havde lagt løg, gulerod og celeri i, det vil jeg mose i morgen til en sovs, til låret…
Tror jeg har mad til resten af ugen.
Hav en hyggeaften med perlen xxx



















