Jytte and Daizy (DK)1 hour, 15 minutes ago
Morgenvand. Det en dejlig morgen, let overskyet og ingen vend, så Perle og jeg tog den lange tur på 3,5 km. Jeg vaskede stue og køkkengulv inden vi gik, og nu har Perle været i haven og ud og ind et par gange, så det var spildt arbejde😩 Jeg har Nabokaffe og jeg overvejer, om vi kan sidde ude, jeg har hverken overdækket eller læhegn ved terrassen, men det er først kl 9.30, så måske! Jeg kan i hvert fald lave bakken klar. Det er jo fuldstændig gak i låget, at ting skal smides ud, fordi der er kommet en ny indpakning. Jeg forstår ikke forretningerne, de kunne jo bare sætte priserne ned. Vores Brugs er begyndt at lave en indkøbsvogn, hvor de sætter gule sedler på varerne, og kl 18 laver de poser med brød og kager, som de sælger for 30 kr. og de forsvinder lynhurtig. Jeg skal vist også bare sidde stille og sumpe, hvis der bliver 30 gr på lørdag, det er lige i overkanten, men det er måske det eneste sommer vi får. Hav en god tirsdag






























