Jytte and Daizy (DK)3 hours, 26 minutes ago
Eftermiddagsvand, jeg sidder lige så stille og laver ingenting, her er 31 gr. Mie, Josias og Ebbe er lige kørt. Mie var så glad , hun har fået arbejde 37 timer om ugen fra den 1. August, det er så med døgnvagter ind imellem, men Josias har en flexibel arbejdsgiver, så jeg håber de kan få det til at hænge sammen. Jeg fik svinget støvsugeren inden det blev for varmt, og fik også fjernet nogen mælkebøtter på bagsiden af hækken, og så har jeg fået hæklet et par grydelapper færdige, det er ikke så stort arbejde at sidde med. Håber eleverne er glade for, du har fået sagt pænt farvel til dem. Det er dejligt, du får så meget lækkert mad fra stop madspild , det hjælper på husholdningsbudgettet.
Jeg har noget kold kartoffelsalat på køl, og så vil jeg stege en kyllingfilet, det er ellers ikke sulten, der trænger sig på i varmen. Hav en god aften
Jeg har noget kold kartoffelsalat på køl, og så vil jeg stege en kyllingfilet, det er ellers ikke sulten, der trænger sig på i varmen. Hav en god aften


































