Jytte and Daizy (DK)39 minutes, 27 seconds ago
God morgen. Det bliver endnu en dejlig solskinsdag, selv om det skulle blive varmt. Jeg skal til fys, og på vejen hjem går jeg i Brugsen, så skal Perle ikke være alene så længe, og Brugsen er begyndt at holde åbent fra kl 7. I aften er der klubaften i petanqueklubben, vi har kun et åbent skur at sidde i, så det bliver til at holde ud. Ellers er der ikke vilde planer for dagen, jeg har et par grydelapper jeg skal have færdiggjort, så det bliver nok det. Hav en god torsdag og tak for musen





























