Jytte and Daizy (DK)3 hours ago
ettermiddagsvann. Det har vært 36 grader her i dag, men nå har det begynt å vinde litt, og det er lovet regn og torden, det burde ikke komme før i morgen, men det kan komme litt tidligere. Neste uke burde vi ha normale temperaturer på 22-23 grader. Ha en god kveld.









































































