Jytte and Daizy (DK)1 hour, 56 minutes ago
Ettermiddagsvann, jeg sitter bare der stille og gjør ingenting. Jeg klarte å få støvsugeren i gang før det ble for varmt, og jeg fikk også fjernet noen løvetann bak hekken. Jeg har litt kald potetsalat i kjøleskapet, og jeg skal steke en kyllingfilet til middag, ellers er det ikke sulten som kommer i veien i varmen. Ha en god kveld.














































































